PKP Intercity wydał pilny komunikat

Co musisz wiedzieć?
- 28 lipca 2025 r., 1:00–3:00: brak płatności w e‑IC i aplikacji PKP Intercity z powodu prac Przelewy24 (PayPro S.A.).
- Kasy, biletomaty i Bilkom działają bez zmian.
Komunikat PKP Intercity
PKP Intercity w swoim komunikacie zapowiedziało przerwę w płatnościach internetowych. W nocy z 27 na 28 lipca 2025 r., w godz. 1:00–3:00 nie będzie możliwości opłacenia biletów w serwisie e‑IC oraz w aplikacji mobilnej PKP Intercity. Powodem są prace serwisowe po stronie operatora płatności Przelewy24 (PayPro S.A.).
- Pilny komunikat inspektoratu sanitarnego dla mieszkańców i turystów Pomorza
- ZUS wydał pilny komunikat
- Prezydent odznaczył Jacka Majchrowskiego Orderem Odrodzenia Polski
- NFZ wydał pilny komunikat
- Poseł koalicji o Nowackiej: "Każdy kto łączy kropki, wie dlaczego została". Burza w sieci
- Dwuletni chłopiec znaleziony w Oknie Życia w Katowicach
- Francja wycofuje się z budowy elektrowni atomowej w Polsce
- Nie żyje legendarny muzyk
- Skandal. Europejski Bank Centralny chce usunąć polskie nazwisko Marii Skłodowskiej-Curie
Jak kupić bilet w tym czasie?
Dostępne pozostają inne kanały sprzedaży: kasy biletowe, biletomaty oraz Bilkom. Ponadto 28 lipca 2025 r. od 0:00 do 8:00 pasażerowie, którzy oświadczą w pociągu, że z powodu niedostępności e‑IC lub aplikacji nie mogli nabyć biletów, mogą kupić bilet u konduktora bez opłaty pokładowej. Podróżny powinien zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu.
To przerwa ponad standardowe okno serwisowe
Standardowo prace serwisowe prowadzone są codziennie 23:45–0:30 (a do 1:00 w pierwszy dzień miesiąca). Ogłoszona przerwa ma charakter dodatkowy i wynika z działań po stronie operatora płatności.