Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA


 

POLECANE
Wybrałam najtrudniejszą opcję. Doda wydała oświadczenie z ostatniej chwili
"Wybrałam najtrudniejszą opcję". Doda wydała oświadczenie

Doda, jedna z największych gwiazd polskiego show-biznesu, zabrała głos na Instagramie. Piosenkarka postanowiła poruszyć temat hejtu.

Niemcy: płonie ośrodek dla imigrantów. Trwa akcja służb z ostatniej chwili
Niemcy: płonie ośrodek dla imigrantów. Trwa akcja służb

Poważny pożar w centralnym ośrodku dla imigrantów w mieście Vogelsang w Eifel. Zatrzymano 35-latka podejrzanego o dokonanie podpalenia.

Nigdy więcej tak nie mów. Burza w Pałacu Buckingham z ostatniej chwili
"Nigdy więcej tak nie mów". Burza w Pałacu Buckingham

Relacje między księciem Harrym a jego ojcem, królem Karolem III, od dawna pozostają napięte. W szczególności wydarzenia z 8 września 2022 roku, gdy rodzina królewska żegnała królową Elżbietę II, ujawniły poważny konflikt wśród arystokratów. 

Emocje w Las Vegas. Poznaliśmy mistrza świata Formuły 1 z ostatniej chwili
Emocje w Las Vegas. Poznaliśmy mistrza świata Formuły 1

Holender Max Verstappen (Red Bull) zapewnił sobie czwarty z rzędu i czwarty w karierze tytuł mistrza świata Formuły 1.

Córki widziały, jak piję, bardzo tego żałuję – znany aktor szczerze o swoim nałogu Wiadomości
Córki widziały, jak piję, bardzo tego żałuję – znany aktor szczerze o swoim nałogu

Przed laty był jednym z najbardziej rozchwytywanych aktorów młodego pokolenia, lecz w pewnym momencie zniknął z showbiznesu. Co stało za tym nagłym zwrotem?

Lewica deklaruje, że wystawi w wyborach „czarnego konia” z ostatniej chwili
Lewica deklaruje, że wystawi w wyborach „czarnego konia”

Skład kandydatów głównych ugrupowań polskiej sceny polityczne do wyścigu o prezydencki fotel już jest znany, dzisiaj swoją propozycję przedstawi PiS. Robert Biedroń zapowiedział, że kandydatka jego partii zostanie przedstawiona dopiero w połowie grudnia.

Rzecznik Policji: Śmierć naszego Kolegi jest ogromną tragedią dla całej formacji z ostatniej chwili
Rzecznik Policji: Śmierć naszego Kolegi jest ogromną tragedią dla całej formacji

Wczoraj po południu przy ulicy Inżynierskiej 6, na warszawskiej Pradze Północ, policjanci podjęli interwencję w stosunku do agresywnym mężczyzny, który groził postronnym osobom maczetą. Podczas próby zatrzymania mężczyzny jeden z funkcjonariuszy użył broni służbowej, na skutek czego ranny został policjant, który w wyniku obrażeń zmarł.

Polka na podium Pucharu Świata pilne
Polka na podium Pucharu Świata

Julia Walczyk-Klimaszyk zajęła trzecie miejsce w pierwszych w nowym sezonie zawodach Pucharu Świata florecistek w Tunisie. W półfinale uległa utytułowanej Włoszce Ariannie Errigo 10:15.

Black Friday – jak zmanipulować konsumenta Wiadomości
Black Friday – jak zmanipulować konsumenta

Polacy z entuzjazmem przyjęli tradycję Black Friday, który zgodnie z amerykańskim zwyczajem obchodzony jest w piątek następujący po Dniu Dziękczynienia. W tym roku czarnopiątkowe szaleństwo ma swoje apogeum 29 listopada.

Kto chciałby sojuszu PiS-Konfederacja? Nowy sondaż polityka
Kto chciałby sojuszu PiS-Konfederacja? Nowy sondaż

- Porozumienia nie chce duża część polityków PiS i Konfederacji, a sympatycy pozostają pod ich wpływem. Gdyby zmieniło się nastawienie góry, wyborcy też chętniej widzieliby taką koalicję – komentuje wyniki sondażu politolog Marcin Palade.

REKLAMA

Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA



 

Polecane
Emerytury
Stażowe