PKP Intercity wydał pilny komunikat

Co musisz wiedzieć:
- Pociąg IC „Artus” opóźniony o 120 minut – PKP Intercity informuje, że umożliwia przejazd innymi pociągami na wybranych odcinkach.
- W niedzielę 13 lipca trzy składy będą kursować bez wagonu gastronomicznego, m.in. popularny EIC „Jantar” i IC „Matejko”.
- Pasażerowie mogą złożyć reklamację dotyczącą komfortu podróży – przez internet, w kasie lub listownie.
Opóźniony pociąg IC „Artus”. PKP uruchamia honorowanie biletów
W sobotę, 12 lipca 2025 roku, pociąg IC nr 54154/5 „Artus” relacji Hel – Bielsko-Biała Główna został opóźniony aż o 120 minut. W związku z tym PKP Intercity uruchomiło tzw. honorowanie biletów w innych składach na wybranych odcinkach trasy:
- IC „Zefir” Ustka – Przemyśl Główny (Poznań Gł. – Opole Gł.)
- IC „Wyczółkowski” Świnoujście – Przemyśl Główny (Wrocław Gł. – Opole Gł.)
- POLREGIO nr 64412 Wrocław Gł. – Kędzierzyn Koźle
Pasażerowie proszeni są o uważne słuchanie komunikatów głosowych na stacjach.
- PKO BP wydał pilny komunikat dla klientów
- Komunikat dla mieszkańców Podkarpacia
- NFZ wydał pilny komunikat
- Wpadka w „Dzień dobry wakacje”. Nagranie trafiło do sieci
- „Po 26 latach żegnam się z TVN”. Znany prezenter odchodzi
- Katastrofa samolotu Air India. Ujawniono ostatnie słowa pilotów
- Żona prezesa Lufthansy śmiertelnie potrąciła kobietę na pasach
Brak wagonu gastronomicznego w trzech pociągach
Dzień później, w niedzielę 13 lipca, podróżni będą musieli liczyć się z kolejnymi niedogodnościami. W wybranych pociągach zabraknie wagonu gastronomicznego. Dotyczy to następujących połączeń:
- EIC „Jantar” Warszawa Zachodnia – Hel (odcinek Gdynia Główna – Hel)
- EIC „Jantar” Hel – Warszawa Zachodnia (odcinek Hel – Gdynia Główna)
- IC „Matejko” Szczecin Główny – Przemyśl Główny
Podróżni, którzy planowali skorzystać z usług gastronomicznych, powinni zaopatrzyć się w prowiant przed podróżą.
Masz prawo do reklamacji
PKP Intercity przypomina, że każdy pasażer ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej komfortu podróży. Można to zrobić na trzy sposoby:
- przez formularz online na stronie PKP Intercity (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście – w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem PKP Intercity,
- listownie – na adres: PKP Intercity S.A. Centrala, Al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa.
Spółka przeprasza za wszelkie niedogodności i zachęca do śledzenia bieżących komunikatów na oficjalnej stronie PKP Intercity.