Problemy z płatnościami online. Klienci nie mogą korzystać z terminali

Co musisz wiedzieć
- W sobotę po południu wystąpiła awaria usług płatności bezgotówkowych w Europie Środkowej
- Problemy dotyczą terminali płatniczych oraz systemów płatności online dla sklepów internetowych
- Firma odpowiedzialna za system rozpoczęła natychmiastowe prace nad przywróceniem pełnej sprawności
- Klienci będą na bieżąco informowani o postępach techników
W komunikacie opublikowanym tuż przed godz. 14 w serwisie Facebook firma e-Service przekazała klientom informację o awarii.
„Drodzy Klienci, wystąpiła awaria w działaniu usług płatności bezgotówkowych. Tuż po jej zdiagnozowaniu rozpoczęliśmy intensywne prace nad przywróceniem pełnej sprawności systemu.Nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe”
- brzmi jego fragment.
Firma zapewniła, że będzie na bieżąco informować o postępach tych prac i przeprosiła za niedogodności.
Informację jako pierwsze podało radio RMF FM.
- Komunikat dla mieszkańców woj. śląskiego
- Ważny komunikat dla mieszkańców Gdańska
- Mentzen przeciwko karaniu banderyzmu. Zaskakujące głosowanie Konfederacji
- Półnagi mężczyzna wtargnął do kościoła, zdemolował ołtarz i zaatakował księdza
- "Poradziecka wyrzutnia pocisków przeciwpancernych" w lesie pod Warszawą. Pilny komunikat Żandarmerii Wojskowej
- Tęczowa rewolucja zdycha w konwulsjach zwierzęcego rechotu
Firma eService
Firma eService jest agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej, dostarczającym rozwiązania dla transakcji bezgotówkowych, tj. terminale płatnicze, płatności online dla sklepów internetowych oraz usługi rozliczania kart płatniczych. Prowadzi działalność w 12 krajach kontynentu.