Niemiecki Lidl drwi z religii? Sklep reklamuje cukier hasłem "Słodki jeżu"
Tak niemiecki Lidl drwi z religii. Pomijam fakt, że Niemcy robią interes na gruzach polskich cukrowni. pic.twitter.com/56AHnRCVk7
— Michał Łosiak (@Michal_Losiak) 28 czerwca 2017
Źle się bawicie, profanatorzy z agentury. Proponuję kolejną akcję z Ma(c)hometem. Np reklamującą leginsy męskie. Ciekawy jestem reakcji. pic.twitter.com/2WZoUXsj6t
— Marcin Czapliński (@czaplinskiii) 28 czerwca 2017
Marzy im się efekt "Cisowianki", więc depczą po tym, kto jest dla nas Sercem chrześcijaństwa.
— Cecylia W. (@mamakatarzyna) 28 czerwca 2017
Doprowadzić do przykładnego ukarania, a później na tym przykładzie karać wszystkich używających takich i podobnych szkaradstw.
— Andrzej Długoborski (@ADlugoborski) 28 czerwca 2017
Co za draństwo! @lidl
— Maciej Szymczak (@maciej_szymczak) 28 czerwca 2017
Nie róbmy zakupów w Lidlu
— Dorota (@Negotium2016) 28 czerwca 2017
/ Źródło: Twitter.com
#REKLAMA_POZIOMA#