Awaria sieci Play. Tysiące zgłoszeń
Co musisz wiedzieć?
- W poniedziałek, 3 listopada 2025 r., Play doświadczyło szerokiej awarii w wielu regionach Polski.
- Od około godz. 15:30 liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector zaczęła rosnąć. O godz. 16:13 przekroczyła 6,8 tys.
- Najczęstsze problemy dotyczą zasięgu sieci komórkowej.
- Play potwierdza problem i pracuje nad jak najszybszym przywróceniem usług.
Awaria sieci Play
W poniedziałek 3 listopada 2025 r. wielu użytkowników sieci Play alarmuje o problemach. Problemy zgłaszają użytkownicy z różnych regionów Polski, w tym z większych miast takich jak Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice, Bydgoszcz czy Lublin.
Ogromna liczba zgłoszeń
Około godz. 15:30 w serwisie Downdetector zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń problemów. Na godz. 16:13 liczba zgłoszonych awarii przekroczyła 6,8 tys. Na godz. 16:46 liczba zgłoszeń to około 2,1 tys. Wygląda na to, że liczba zgłaszanych problemów spada.
Najczęstszym zgłaszanym problemem zaznaczanym na portalu Downdetector jest "zasięg sieci komórkowej" oraz "internet stacjonarny", w mniejszym stopniu "internet mobilny".
- ING Bank Śląski wydal komunikat
- Pilny komunikat IMGW. Zagrożenie dla kilku województw
- Komunikat ZUS dla emerytów
- JSW na krawędzi. Pracownicy trzymają się za kieszenie
- PKO BP wydał komunikat
- Newsweek zaatakował Rymanowskiego. Jest odpowiedź
- Turcja reaguje na sankcje. Więcej ropy spoza Rosji
Internauci piszą o problemach
"Awaria sieci. Nie działają połączenia telefoniczne"; "Awaria- nie dzialaja polaczenia play i virgin"; "Co się dzieje z siecią Świdnik?!"; "Podczas próby wykonania połączenia wychodzącego zasięg spada do zera. Kujawsko-pomorskie"; "nie działają żadne połączenia tel"; "Co się dzieje z siecią ? Nie można nigdzie zadzwonić , a jeśli ktoś dzwoni do nas , to jest komunikat : nie ma takiego numeru"; "Trójmiasto nie można się nigdzie dodzwonić ani nikt nie może się dodzwonić, internet tylko działa" – można przeczytać w komentarzach pod ostatnim wpisem Plusa na Facebooku.
Odpowiedź Play
Sieć Play odpowiada na komentarze użytkowników zgłaszających problemy krótkim komunikatem: "Wiemy o występującej sytuacji i pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnego działania usług. Bardzo prosimy cierpliwość".





